9.9.09

haha aku bosan

aku bosan
lalalalalalalalalalala ;p
aku bosannnnnnnnnnnnnnnn
tahap gaban :D


hee ,
apa mahu cerita ?
errrr ,
bulan puasa .
kena kurang cakap ?
yakah ?



ahaha , my life as usual
nothing changeeee
tapi !
body mmg change .
haha
berat makin bertambahhh
ap kau kesahhh ?
badan aku , hee ;p


aku mmg kuat makan ,
mcm org yg KUAT MAKAN ,
tahu kan .
nak kena ajar lagi ke ?? :D
ni semua kerja BAZAAR RAMADHAN
mcm2 makanan dorang jual -,-



erghhh ,
sape takk terliurrr kn .
lazat enak yummmyyyy BELAKA .
yg paling best bila pergi BAZAAR .
AKU jadi famous lagi terKENAL ;p
HAHA
nk tahu kenapa ?


secret recipe PUNCA NYA -,-
BKN sbb aku superstar mcm Fernando Torres .
HAHA
Bila aku lalu je .
"Haaa , dekat secret recipe takde Roti John DEK , "
haha , HOTAK kau =,=
ingat aku suka ?
hee .
malu siot :*


thenn , yg paling best ,
ade MAMAK jual murtabak .
boleh2 nk pekik "MURTABAK , MUR , MURTABAK "
kt telingaa aku ?
HAHA ,
kau ingat aku ni hape ?
aku tak biasa beli bnda ni suma .
n jarang aku LANTAK bnda2 ni ,


TAPI ,
aku makan bnda lain :)
HAHA
aku makannnnnn ,
KEBAB . adoii .
sedap .
serius bongok .
ada nmpk aku sengeh tak ??
grrr .


tapii
DUA TIGA hari yg lepass ( korang kira sendiri )
AKU JUMPAAA !
kwnn lama aku ;p
bestfriend time sekolah AGAMA (ye , aku mmg alim LAH sgt ? )
HEE ,
farah adibah :D ,
lol . lain dot !
aku lagi TINGGI for sure .
terlebihh mnum susu lembu !
chaittt ! pk lain eh ? sekeh tau la


heee , bagus juga ada bazaar .
haha :D
ada banyak kelebihan .
tapi TERLEBIH banyak kekurangan
boleh buat aku OVERDOSE lemak doee .
haih .
takpe masa rayaa tayah makan ( haha )


OPENHOUSE pon tayah dtg .
hee .
baik buat PUASAENAM ;p
hee .
rajin takk saya ?
makk suruh .
kalau tak MALAS -,-
heee !
jahat ,
ya rabbi . tak ikhlas dlm menunaikan IBADAH .
Astaghfirrullahalazimmm -.-


heee . tidakk laa
aku hanya bergurauu boleh kan ?
so .
thanks for menelaah post aku kali ni


semoga bersua lagi (:
salam ramadahannnn .

0 commento: