20.12.09

bosan hati sakit

heh -_- '
yeah , baru je blik dr rompin Pahang ;p
so ! tak best sgt . bole la .
duk hotel jea , cm ape je kan .
online jea kt sane , totally bored -_-


penat pon tak hbs lagi ni ,
bcoz ? jumaat mgu lps bru g kedahhh .
then blk hari rbu ? khamis kt KL .
tu pon , kuaaaaa g KLCC jea .
yeahh , best jgk . dpt hang dgn mya n manis ku sygg


then ? Jumaat baru ni ! hurh , g la pahang
&&&
todayy baru balik .
mane tak penat weyh .
pinggang usus leher kepala aku da gila2 saket !
grrrr .


takpe , BIBIK ! urut :)
hehehe
so , my life ? yeah , damn it .
but sabar jelah kan .
kenapa aku kne tempuh sume ni hah .
hadoyyy , dugaan cabaran halangan :|


Amyrul Helmi - yeahh , we'r not in love anymoree .
yeah , x de jodoh .
aku Single .
but , aku syg dia lagi .
SUMPAH .
tp bila dah jadi cmni
aku masih perlukan dia .
betapa sunyi nya hidup aku skrg .

Tapi ? apakan daya . Dia perlu masa
&& mahu kebebasan :(
aku tak tahu nk bwt pape dahh
No Comment :*


Just terima jelaa kan kan ?
redha dgn ape yg jd .
Tp dia stil nak kwnn dgn aku .
i'll try , tgh sdg mencuba skrg ,
tp tgkk cara dia . .
mmg btol2 nk lupakan aku .


Haihhh , sudahh pnt menangis .
bila aku nak bahagia .
hadoyy .
Hanya Tuhan Yg TAHU betapa sakit peritnya
JIWA aku skrg .


mungkin , lps aku study nanty .
keadaan akan kembali NORMAL .
mintak2 laa kan ?
doakan ye kwan2 .
ermmm .


Btw , tyaa akan smbg study kat ;
Politeknik Sultan Idris Shah , Sabak Bernam Selangor ;)
DEKAT kan bg korang ?
tp bg pemandu ? haha :D
jauh la .
dekat dgn sempadan Perak .
i meann , dkt dgn Pulau Pangkor !


yeahhh , poly aku jauh kwsan pendalaman kot .
Haihh , kali ni kne btol2 fokus on study
My mum da menghrap utk aku jadi Chef yg berjaya :)
cewahhhh .
HAHA .
tyaa study course : Dip Hotel & Catering Management .


Chef WANNA BE :)
Insyaallah .


Mood Status : Penat sambil menangis + speechless


BYEBYE , Assalamualaikum

0 commento: